Πολιτική Απορρήτου Επιχείρησης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

 

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: «ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ»

Δ.Τ. « ΕΜΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΕΙΩΝ»

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΤΣΙΜΙΣΚΗ 42 ΤΚ 54623

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ: 2310 266814

E-MAIL: info@emekoin.gr

WEBSITE: https://www.eme-thessaloniki.gr/

FΒ: ΕΜΕ-ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ

Εισαγωγή

Η παρούσα  Πολιτική Απορρήτου  Επιχείρησης  αναλύει τον τρόπο που η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «Κυριακίδου Αικατερίνη του Πέτρου» και διακριτικό τίτλο «ΕΜΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ που θα καλείται στην παρούσα «Επιχείρηση,» επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων καθώς και τα δικαιώματά σας και τον τρόπο  να τα ασκήσετε. Η παρούσα Πολιτική περιγράφει τις δραστηριότητες που αφορούν προσωπικά σας δεδομένα τα οποία συλλέγουμε με διάφορα μέσα, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας, της νόμιμης λειτουργίας της Επιχείρησης και της  καλύτερης εξυπηρέτησης σας.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι η εταιρία μας ενημερώθηκε πλήρως για τις νέες κανονιστικές διατάξεις από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 (ΓΚΠΔ), το ν. 4624/2019, ο ν. 2472/1997 . καθώς και ο ν. 3471/2006 στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών ο οποίος ενσωματώνει την Οδηγία 2002/58/ΕΚ (Οδηγία e-Privacy), όπως έχει τροποποιηθεί µε την Οδηγία 2009/136/ΕΚ, αποτελεί συμπλήρωση και εξειδίκευση του θεσμικού πλαισίου της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και άλλων συναφών διατάξεων με σεβασμό στο θεμελιώδες δικαίωμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητάς  του ατόμου και προβαίνει στις δέουσες ενέργειες εναρμόνισής της με σκοπό την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων.

Διαβάστε προσεκτικά την παρούσα Πολιτική Απορρήτου της Επιχείρησης, την Πολιτική Απορρήτου Ιστοσελίδας, την Πολιτική  Cookies,  προκειμένου να ενημερωθείτε και να κατανοήσετε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται για τις επεξεργασίες των προσωπικών δεδομένων και των ειδικών κατηγοριών προσωπικών δεδομένων (ευαίσθητα) από  την Επιχείρησή μας.

 

Ι .Υπεύθυνος Επεξεργασίας

Η Επιχείρησή μας με την επωνυμία ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ- με τον διακριτικό τίτλο «Ε.Μ.Ε. ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ» (στο εξής Επιχείρηση)  που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Τσιμισκή 42, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54623, ΑΦΜ: 032903822 ΔΟΥ: Δ’ Θεσσαλονίκης και εκπροσωπείται νόμιμα, με κύριο αντικείμενο παροχή υπηρεσιών διαχείρισης κοινοχρήστων δαπανών οικοδομής όπως την μηχανογραφική έκδοση της κατανομής των δαπανών κοινοχρήστων, την διανομή των ειδοποιήσεων κοινόχρηστων δαπανών, την είσπραξη των λογαριασμών κοινοχρήστων, την πληρωμή λογαριασμών από το ταμείο της οικοδομής και την αποκατάσταση βλαβών της πολυκατοικίας με τεχνικούς και συνεργεία που η οικοδομή επιλέγει και την παρακολούθηση και ενημέρωση των οφειλετών των κοινοχρήστων, αποτελεί τον υπεύθυνο προστασίας των προσωπικών δεδομένων τα οποία επεξεργαζόμαστε σύμφωνα με τα παρακάτω:

ΙΙ.  Ομάδες υποκειμένων προσωπικών δεδομένων

Για την επίτευξη αυτών των σκοπών και δραστηριοτήτων, η  Επιχείρηση επεξεργάζεται (συλλέγει, καταχωρεί, αποθηκεύει, ανακτά, κοινοποιεί κ.α.) τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα των παρακάτω ομάδων υποκειμένων:

Των ιδιοκτητών ακινήτων ή νόμιμων εκπροσώπων τους, των διαχειριστών οικοδομής ή νόμιμων εκπροσώπων τους, των μισθωτών ακινήτων, των υποψηφίων και ήδη απασχολουμένων εργαζομένων, του κάθε τρίτου εξωτερικού συνεργάτη (όπως ενδεικτικά: εξωτερικό λογιστή, νομικό σύμβουλο, τεχνικό ασφαλείας, προγραμματιστή, τεχνικού δικτύων- τηλεφωνικού κέντρου, εταιρεία γραφικών τεχνών- τυπογραφείο , μισθωτής βάσεων αντιγράφων – μηχανών γραφείου όπως φωτοτυπικά, επιχείρηση μηχανογράφησης), προμηθευτή  της Επιχείρησης, καθώς και του τρίτου συνεργάτη της οικοδομής (συνεργάτες τεχνικής κάλυψης για τις πολυκατοικίες όπως ενδεικτικά: ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, συντηρητή ανελκυστήρων, συντηρητή καυστήρα, κηπουρό, συνεργείου καθαρισμού, μαρμαράς, ελαιοχρωματιστής, προμηθευτής πετρελαίου θέρμανσης, κλειδαρά, σιδερά, επιχείρηση απόφραξης αποχετεύσεων, αλλαγής τζαμιών, απεντομώσεων, απολυμάνσεων, εργολάβος οικοδομών , κ.α.) και την ιδιοκτητών ή νόμιμων εκπροσώπων τους των ακινήτων που μισθώνουμε και στεγάζεται η  έδρα της Επιχείρησης. Η επιχείρηση επεξεργάζεται τα  προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών και χρηστών της ιστοσελίδας που διαχειρίζεταιhttps://www.eme-thessaloniki.gr/  (link Πολιτική  Απορρήτου Ιστοσελίδας, Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης).

ΙΙΙ. Ειδικότερα τα δεδομένα που επεξεργαζόμαστε

Α: Των διαχειριστών οικοδομής/ιδιοκτήτων ακινήτων/ ενοικιαστών ή νόμιμων εκπροσώπων τους:

 Απλά: Όνομα και επώνυμο, διεύθυνση, στοιχεία ακινήτου (διεύθυνση, όροφος, έκταση, κ.λπ.), τηλέφωνο (κινητό/σταθερό), ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας, βιομετρικά.

Β: Των υποψηφίων και ήδη απασχολουμένων εργαζομένων:

Ονοματεπώνυμο, όνομα πατέρα και μητέρας, ημερομηνία γέννησης, επάγγελμα/Ασχολία, διεύθυνση κατοικίας, περιοχή, πόλη, Τ.Κ., τηλέφωνο επικοινωνίας, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας, Αριθμός Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ), Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), αριθμός τραπεζικού λογαριασμού- ΙΒΑΝ, οικογενειακή κατάσταση, ηλεκτρονική Διεύθυνση, αριθμός κυκλοφορίας αυτοκινήτου, τίτλοι σπουδών, βιομετρικά.

Γ: Των τρίτων συνεργατών/προμηθευτών της Επιχείρησης:

Ονοματεπώνυμο, όνομα πατέρα και μητέρας, επάγγελμα/Ασχολία, διεύθυνση κατοικίας, περιοχή, πόλη, Τ.Κ., τηλέφωνο επικοινωνίας, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ),  ΑΜ επαγγελματικού συλλόγου, αριθμός τραπεζικού λογαριασμού - ΙΒΑΝ,  ηλεκτρονική Διεύθυνση, βιομετρικά.

Δ: Των τρίτων συνεργατών οικοδομής (συνεργάτες τεχνικής κάλυψης οικοδομών) :

Ονοματεπώνυμο, όνομα πατέρα επάγγελμα/Ασχολία, διεύθυνση επαγγελματική, περιοχή, πόλη, Τ.Κ., τηλέφωνο επικοινωνίας, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ) ή διαβατηρίου, ΑΜ επαγγελματικού συλλόγου, αριθμός τραπεζικού λογαριασμού - ΙΒΑΝ, ηλεκτρονική Διεύθυνση, βιομετρικά.

  1. Ε. Του ιδιοκτήτη ή νόμιμου εκπροσώπου του ακινήτου που στεγάζεται η Επιχείρηση:
  2. Ονοματεπώνυμο, όνομα πατέρα, διεύθυνση κατοικίας, περιοχή, πόλη, Τ.Κ., τηλέφωνο επικοινωνίας, ΑΦΜ, ΑΔΤ ή διαβατηρίου, αριθμός τραπεζικού λογαριασμού- ΙΒΑΝ, ηλεκτρονική διεύθυνση.

VΙ. Από ποιους συλλέγονται

Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών (ιδιοκτητών, διαχειριστών, ενοίκων, νόμιμων εκπροσώπων τους)  τρίτων συνεργατών, προμηθευτών , ιδιοκτήτη ή διαχειριστή ακινήτου που στεγάζεται η έδρα της Επιχείρησης, τα συλλέγουμε από τα ίδια τα υποκείμενα.  Σε κάποιες περιπτώσεις μας κοινοποιούνται από τον διαχειριστή της κάθε πολυκατοικίας στα πλαίσια της συνεργασίας μας, τα παρακάτω δεδομένα: Ονοματεπώνυμα, τηλέφωνο, emails, ενοίκων (ιδιοκτητών, μισθωτών) οικοδομής, και πληροφορίες για οφειλές από  ανείσπρακτες κοινόχρηστες δαπάνες οικοδομής.

Τα βιομετρικά συλλέγονται από τις κάμερες ασφαλείας τύπου ip και αναλογικές που καταγράφουν εικόνα  όσων εισέρχονται στα γραφεία της Επιχείρησης. Ενημερωθείτε αναλυτικά για την επεξεργασία προσωπικών σας δεδομένων κατά τη λειτουργεία του συστήματος βιντεοεπιτήρησης από την ενημέρωση α’ λειτουργίας συστήματος βιντεοεπιτήρησης με το ειδικό έντυπο αναρτημένο επί της εισόδου στα γραφεία μας και ενημέρωσης β’ επιπέδου λειτουργίας συστήματος βιντεοεπιτήρησης που μπορείτε να βρείτε στα γραφεία της Επιχείρησής μας.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για την ακρίβεια και ορθότητα των προσωπικών δεδομένων που μας δίνετε ή ανακοινώνετε.

  1.  
  2. V. Σκοποί επεξεργασίας των δεδομένων σας όπως αναλύονται ανά ομάδα υποκειμένων:

Α: Διαχειριστές /Ιδιοκτήτες/ Ενοικιαστές/Νόμιμοι εκπρόσωποί τους:

  1. Εκδήλωση ενδιαφέροντος για συνεργασία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης κοινοχρήστων δαπανών.
  2. Η δημιουργία και τήρηση αρχείου /μητρώου πελατών

3.Σύναψη της σύμβασης παροχής υπηρεσιών διαχείρισης κοινόχρηστών δαπανών οικοδομής, μηχανογραφική έκδοση της κατανομής των δαπανών κοινοχρήστων, διανομή των ειδοποιήσεων κοινόχρηστων δαπανών, είσπραξη των λογαριασμών κοινοχρήστων,  πληρωμή λογαριασμών από το ταμείο της οικοδομής και, αποκατάσταση βλαβών της πολυκατοικίας με τεχνικούς και συνεργεία που η οικοδομή επιλέγει και παρακολούθηση και ενημέρωση των οφειλετών των κοινοχρήστων δαπανών μιας οικοδομής.

  1. Επικοινωνία στα πλαίσια της συνεργασίας μας,
  2. Ενημέρωση για νέες υπηρεσίες μας που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.

Β: Υποψήφιοι και ήδη απασχολούμενοι εργαζόμενοι: 

  1. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τον υποψήφιο για πρόσληψή τους ως εργαζόμενος στην εταιρία και την αξιολόγηση των προσόντων του.
  2. Η δημιουργία και τήρηση αρχείου /μητρώου υποψηφίων για πρόσληψη εργαζόμενων.
  3. Η υπογραφή/συνέχιση/λύση σύμβασης εργασίας μεταξύ της εταιρίας και του εργαζόμενου.
  4. Η δημιουργία και τήρηση αρχείου/μητρώου εργαζόμενων
  5. Η επικοινωνία όποτε κρίνεται απαραίτητο.
  6. Ασφάλιση προσωπικού.

Γ:  Τρίτοι/ Εξωτερικοί συνεργάτες/ προμηθευτές:

  1. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τον υποψήφιο προμηθευτή/τρίτο για συνεργασία με την Επιχείρηση και την αξιολόγηση των προσόντων του.
  2. Η υπογραφή/ συνέχιση/λύση σύμβασης συνεργασίας.
  3. Η δημιουργία και τήρηση αρχείου/μητρώου.
  4. Η επικοινωνία όποτε κρίνεται απαραίτητο.

Δ: Τρίτοι/ Εξωτερικοί συνεργάτες οικοδομής

  1. Η καταχώρηση των στοιχείων με την ιδιότητά του θεματοφύλακα για λογαριασμό της οικοδομής στα πλαίσια της σύμβασης παροχής υπηρεσιών.
  2. Τήρηση μητρώου/αρχείου των στοιχείων με την ιδιότητα του θεματοφύλακα για λογαριασμό της οικοδομής.
  3. Η επικοινωνία όποτε κρίνεται απαραίτητο.

Ε. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:

  1. Όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση της Επιχείρησής μας στις κείμενες νομοθετικές διατάξεις.
  2. Όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων ενώπιον των δικαστηρίων και κάθε άλλης αρχής.
  3. Όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την συμμόρφωση σε έννομη υποχρέωσή μας όπως στις διατάξεις φορολογικής, ασφαλιστικής, εργατικής νομοθεσία κ.α.
  4. Όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για διαφύλαξη ζωτικού συμφέροντος του ιδιοκτήτη/ενοικιαστή/ νόμιμου εκπροσώπου τους όπως θέματα υγείας και ασφάλειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, πυρκαγιά, σεισμοί, κ.λπ.).   
  5. Όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος από την Επιχείρησης που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον όπως σε περιπτώσεις λήψης μέτρων από το κράτος για την αντιμετώπιση πανδημίας, φυσικών καταστροφών, κ.α.
  6. Θα ενημερώνεστε εγγράφως είτε με e-mail ή με σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα μας ή δια ζώσης για τις κατηγορίες των δεδομένων που επεξεργαζόμαστε, των σκοπών επεξεργασίας, τη νόμιμη βάση επεξεργασίας και τον τόπο και χρόνο αποθήκευσης καθώς και  τα στοιχεία των αποδεκτών στους οποίους θα κοινοποιούνται τα δεδομένα σας. 

 

  1. V. Ενημέρωση για COOKIES/IP ADRESSES

Η ιστοσελίδα μας έχει τη ευχέρεια να χρησιμοποιεί cookies και ιστοφάρους (web beacons) ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και της καλής λειτουργίας των υπηρεσιών της.  Ενημερωθείτε αναλυτικά από την Πολιτική Cookies (LINK).

VΙ. Νομιμότητα επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων

 

  1. Η  συγκατάθεση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.
  2. Η συμμόρφωση της επιχείρησης στις κείμενες νομοθετικές διατάξεις.
  3. Η υποχρέωση σύναψης της σύμβασης εργασίας / συνεργασίας μεταξύ της επιχείρησης και του  εργαζόμενου, συνεργάτη/τρίτου.
  4. Η υποχρέωση ασφάλισης των εργαζόμενων.
  5. Η εκπλήρωση για σκοπούς εννόμων συμφερόντων της επιχείρησης στα πλαίσια της αποτελεσματικής λειτουργίας του όπως η διαχείριση οφειλών, αποτελεσματική διοίκηση, ομαλή συνεργασία με εργαζόμενους, συνεργάτες, πελάτες.
  6. Η κάλυψη ζητημάτων ζωτικού ενδιαφέροντος του ιδιοκτήτη/ διαχειριστή/ενοικιαστή όπως θεμάτων υγείας και ασφάλειας (έντονα φυσικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές, σεισμοί, κ.λπ.).
  7. Η θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων ενώπιον των δικαστηρίων και κάθε άλλης αρχής.
  8. Η εκπλήρωση καθήκοντος από την εταιρία που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον  όπως σε περιπτώσεις λήψης μέτρων από το κράτος για την αντιμετώπιση πανδημίας, φυσικών καταστροφών, κ.α.

VIΙΙ. Που ανακοινώνονται τα προσωπικά σας δεδομένα

Το προσωπικό μας και οι συνεργάτες της Επιχείρησης που επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα έχουν λάβει γνώση των ρυθμίσεων του ΓΚΠΔ για την νόμιμη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και δεσμεύονται από την υποχρέωση τήρησης εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας.

Οι αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων είναι οι παρακάτω:

  • Τα προσωπικά δεδομένα, όπως αυτά δηλώνονται στις σχετικές φόρμες από τα υποκείμενα, ανακοινώνονται σε ασφαλιστικά ταμεία, ΔΥΠΑ, Υπουργείο Οικονομικών, Υπουργείο Εργασίας, Δημόσιες υπηρεσίες, Ασφαλιστικές εταιρείες, εξωτερικούς συνεργάτες (δικηγορικό γραφείο, λογιστικό γραφείο, εταιρεία μηχανογράφησης, εταιρεία Μάρκετινγκ, κ.λπ.), υπεργολάβοι παροχής υπηρεσιών διαχείρισης κοινοχρήστων δαπανών, εξωτερικό γραφείο μηχανογράφησης, εφόσον υπάρχει σχετική υποχρέωσή μας ή απαιτείται από τον νόμο.

Μπορεί να υποχρεωθούμε να αποκαλύψουμε ορισμένες πληροφορίες, οι οποίες περιλαμβάνουν Προσωπικά Δεδομένα σας, όταν μας ζητηθεί στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Για τη συμμόρφωσή μας σε απαίτηση που προκύπτει από τον νόμο ή από δικαστική απόφαση, κλήτευση, ένταλμα κατά τη διάρκεια δικαστικής διαδικασίας. Σε περίπτωση αλλαγής διοίκησης στην εταιρεία μας (είτε με συγχώνευση, πώληση, μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων ή με άλλο τρόπο).

ΙΧ. Διαδικασίες για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων εφαρμόζουμε εύλογες διαδικασίες για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και την παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Χρησιμοποιούμε κατάλληλες διαδικασίες ασφάλειας, τεχνικούς και φυσικούς περιορισμούς για την πρόσβαση  και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων στον διακομιστή μας, όπως αναλύονται παρακάτω:

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL με κλειδί RSA 2048 bits.  Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) χρησιμοποιείται στις μέρες μας παγκοσμίως στο διαδίκτυο  με σκοπό την πιστοποίηση των ιστοτόπων  (websites) στους χρήστες του διαδικτύου καθώς και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των χρηστών και των διαφόρων  servers. Η τεχνολογία SSL στηρίζεται σε ένα κωδικό-κλειδί που απαιτεί την κρυπτογράφηση από το λογισμικό αποστολής  όλων των πληροφοριών που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) καθώς και την αποκρυπτογράφησή τους από το λογισμικό αποδοχής, παρέχοντας  έτσι προστασία σε προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Ο έλεγχος ασφαλείας μεταξύ των δεδομένων και του server γίνεται με βάση αυτό το μοναδικό κωδικό-κλειδί διασφαλίζοντας στο ακέραιο τη μεταφορά των πληροφοριών και την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου. Οι διάφοροι φυλλομετρητές (δηλ. browsers) όπως Google Chrome, Internet Explorer, MozillaFirefox, Opera, Safari υποστηρίζουν το συγκεκριμένο πρωτόκολλο και συστήνεται η χρήση τους για τη σύνδεση στην εκάστοτε ιστοσελίδα στην οποία θέλει ο χρήστης να περιηγηθεί. Επιπλέον, όλα τα συστήματα backup που χρησιμοποιούμε διαθέτουν επιπρόσθετη κρυπτογράφηση (AES-256) μέσω SSL σύνδεσης ως επιπλέον μέτρο διασφάλισης των δεδομένων.

Διαδίκτυο

Σχετικά με το Διαδίκτυο και το γεγονός ότι είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε δεν επιτρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις ότι κακόβουλοι χρήστες δεν θα παραβιάσουν τα εφαρμοζόμενα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, αποκτώντας πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Άδεια πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα

Μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό έχει άδεια πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα τη διάρκεια της εργασίας του. Η προστασία των Προσωπικών Δεδομένων των επισκεπτών και χρηστών της ιστοσελίδας μας και ο σεβασμός της ιδιωτικής ζωής του ατόμου στο διαδίκτυο αποτελεί αυτονόητη δέσμευση.

Όλοι οι εργαζόμενοι και συνεργάτες της εταιρίας αρμόδιοι για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι ενημερωμένοι για την παρούσα πολιτική απορρήτου και δεσμεύονται από αυτή κατά την επεξεργασία των στοιχείων σας καθώς και από την υποχρέωση τήρησης εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας.

Χ. Δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων

Δικαιούστε να υποβάλλετε αίτημα στον υπεύθυνο επεξεργασίας της επιχείρησής μέσω email στο info@emekoin.gr ή εγγράφως στην έδρα της Επιχείρησής μας, η οποία πρέπει να απαντηθεί σε τριάντα (30) ημέρες, στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Για τον έλεγχο των προσωπικών σας στοιχείων. 
  2. Για διόρθωση τυχόν ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν.
  3. Για την ανάκληση της συγκατάθεσής σας για την περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων σας.
  4. Για τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων εάν πιστεύετε ότι δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς που δόθηκαν ή γιατί  ανακαλέσατε την συγκατάθεσή σας στην επεξεργασία.
  5. Για τον περιορισμό της επεξεργασίας, αν αμφισβητείτε την ακρίβεια των δεδομένων σας έως την εξακρίβωση της ακρίβειας αυτών από τον υπεύθυνο επεξεργασίας ή τον περιορισμό της επεξεργασίας, στο βαθμό που είναι απαραίτητη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων από τον υπεύθυνο επεξεργασίας.
  6. Για τη λήψη των προσωπικών δεδομένων που σας αφορούν και τη διαβίβασή τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας (Δικαίωμα φορητότητας).
  7. Για την εναντίωσή σας ανά πάσα στιγμή και για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάστασή σας, στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν, περιλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ. Ειδικότερα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας ή όταν η  επεξεργασία είναι απαραίτητη για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων που επιδιώκει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή τρίτος, εκτός εάν έναντι των συμφερόντων αυτών υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες του υποκειμένου των δεδομένων που επιβάλλουν την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ιδίως εάν το υποκείμενο των δεδομένων είναι παιδί.
  8. Για το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή προστασίας.

Αναλυτικότερα:

Εάν θεωρείτε ότι έχει παραβιαστεί η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Η καταγγελία υποβάλλεται στην Αρχή ηλεκτρονικά μέσω της δικτυακής της πύλης της ΑΠΔΠΧ (https://www.dpa.gr/el) με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης ηλεκτρονικής φόρμας ανάλογα με τον τύπο της καταγγελίας.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε τεκμηριωμένο λόγο, δεν μπορείτε να συνδεθείτε στη διαδικτυακή πύλη της Αρχής, μπορείτε να υποβάλετε το αντίστοιχο έντυπο της καταγγελίας που θα βρείτε στην διαδικτυακή πύλη  της ΑΠΔΠΧ (https://www.dpa.gr/el) με τους αναφερόμενους  σε αυτήν τρόπους. Επισημαίνεται, όμως, ότι οι τρόποι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατ’ εξαίρεση, ως επικουρική λύση υποβολής καταγγελίας στην Αρχή.

Όλα τα ανωτέρω με την επιφύλαξη ότι δεν παραβιάζουν τις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας αλλά και τη συμμόρφωσή της στις κείμενες νομοθετικές διατάξεις.

ΧΙ. Εκτελών την επεξεργασία

Η Επιχείρησή μας μπορεί να εκχωρήσει προσωπικά δεδομένα ιδιοκτητών/ διαχειριστών/ ενοικιαστών/εργαζομένων/προμηθευτών σε τρίτα νομικά ή φυσικά πρόσωπα - εκτελούντες την επεξεργασία, κατόπιν σύναψης σχετικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών. Ειδικότερα:

  1. Εξωτερικό λογιστικό γραφείο για διεκπεραίωση φορολογικών υποχρεώσεων και μισθοδοσίας των εργαζομένων.
  2. Εξωτερικό γραφείο μηχανογράφησης για την μηχανοργάνωση της εταιρίας.

XII. Τροποποίηση της παρούσας Πολιτικής Απορρήτου Επιχείρησης

Η Επιχείρηση δικαιούται να τροποποιεί την παρούσα Πολιτική Απορρήτου ανά πάσα στιγμή. Η εφαρμοστέα/ επικαιροποιημένη έκδοση θα βρίσκεται πάντοτε αναρτημένη στον ιστότοπο της Εταιρείας μας. Σας παροτρύνουμε να ελέγχετε ενίοτε την Πολιτική Απορρήτου προκειμένου να βεβαιώνεστε ότι συμφωνείτε με τις τροποποιήσεις.

Το παρόν κείμενο υπόκειται σε δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας της Επιχείρησης και απαγορεύεται σε τρίτους η αναπαραγωγή του, η προβολή του μέσω του διαδικτύου ή η καθ’ οιονδήποτε τρόπο χρήση ολόκληρου ή μέρος αυτού.

Αρχείο Αλλαγών

Έκδοση

Ημερομηνία

Περιγραφή

Συγγραφέας

1.1

31/01/2025

Πρώτη έκδοση, Υποέκδοση 1